גלול מטה לצפייה בפוסטים ישנים יותר ....... תגובה שלך, אפילו קצרה - תתקבל בברכה ותשמח אותי

יום ראשון, 28 ביוני 2015

דעתי על הגרמנים השתנתה לחלוטין

יום ראשון 28.6.2015
הביטוח לרכיבה על אופנוע באירופה (Green Card) הוצא לחודש וזה לא מספיק. אני זקוק להארכה (חייב להיות לחודש שלם נוסף). במסגרת המגעים שלי עם סוכן הביטוח הגרמני, נתבקשתי על ידו למלא טופס ולהחזירו אליו. הטופס נשלח אלי מצורף למייל כך שעלי להדפיסו, למלא את הפרטים הנדרשים, לצלמו במצלמה שלי ולהחזירו במייל לסוכן. עד כאן הכול בסדר. הבוקר הורדתי את קובץ הטופס על DiscOnKey וירדתי ללובי כדי שידפיסו לי עותק נייר. כאן התחילו הצרות. פקידת הקבלה סירבה באדיבות רבה וטענה שמחשש לווירוסים היא לא יכולה לנעוץ את המקלון שלי במחשב שלה, וביקשה שאשלח לה את הקובץ במייל. טענה שמיילים עוברים בדיקה נגד ווירוסים. מקלונים לא. הסברתי לה שהקובץ נקי ואם בכלל הוא נגוע הרי שיש בו ווירוסים גרמנים בלבד, שכן מקור הטופס בסוכן הביטוח הגרמני. לא כל כך הבינה את הציניות וטענה שבכול מקרה היא גם צריכה לקבל את אישור המנהל. נפרדנו ברוגז גדול ואני עליתי לחדרי ושלחתי לה את הקובץ, ובינתיים פניתי לארוחת הבוקר. המסעדה במלון הייתה מפוצצת, בקושי מצאתי מקום, וההמולה – לא תתואר. כולם היו שם דוברי גרמנית וכולם דיברו גרמנית צועקת. אין גרמנית חרישית, רק צועקת. לידי יושבים זוג וילדה בת 5 ומנהלים שיחה רועמת בינם לבין עצמם כשהם ממש קרובים זה לזה. זה לא שהם מרימים קול מחמת רוגז, הם פשוט מנהלים שיחת חולין נעימה בצעקות. הצצתי לתוך אוזניהם ולא ראיתי מכשירי שמיעה. מטעמים מובנים השפה הגרמנית אינה ערבה (בלשון המעטה) לאוזני וכשהיא נשאת בחלל בטונים רמים – על אחת כמה וכמה. לכאן יש להוסיף את תקרית הבוקר עם הפקידה כך שמארוחת הבוקר הזו לא ממש נהניתי. יצאתי מחדר האוכל ופניתי לקבלה. על הדלפק היה מונח הטופס שלי ועליו מונחת סוכרייה. הפקידה נעלמה. למרות הסוכרייה ואולי בעצם בגללה שיניתי לחלוטין את דעתי על הגרמנים משלילית - לשלילית מאוד.
היום לא היו משימות. סתם רכיבה ממלון למלון לסגירת מרחק. בגרמניה היה מזג אויר בהיר והאוטוסטראדות עמוסות לעייפה במכוניות, קרוונים ואופנועים שמנצלים את יום א' היפה לבילוי מחוץ לבית. בשעות אחר הצהרים המוקדמות כשנכנסתי להולנד, השתנה מזג האוויר והחל לרדת גשם.
היום 445 ק"מ. מחר בלי נדר האג בירת הולנד ובריסל בירת בלגיה.

אתמול שכחתי לצרף מפה ואני גם מצרף תמונות נוספות ששייכות לאתמול (היום לא צלמתי)

לוח זכרון למאבטח דן אוזן

בהמתנה למעבורת מדנמרק לגרמניה

45 דקות של הפלגה - האופנוע חייב להיות קשור

שבת 27.6.2015

תגובה 1:

  1. מאד נהנה לקרא את הבלוג. נתן, אין לך מה לכעוס על פקידת הקבלה. היא פעלה נכון. מאד לא מומלץ להכניס disk on key של מישהו זר למחשב. רק אם יש לך דרך לבדוק, ועדיף במחשב אחר יעודי, שאין בו וירוסים. בהרבה מקומות עבודה גם בארץ כבר מקפידים על זה.

    השבמחק