גלול מטה לצפייה בפוסטים ישנים יותר ....... תגובה שלך, אפילו קצרה - תתקבל בברכה ותשמח אותי

יום שלישי, 26 במאי 2015

זה קורה לי שוב

אכן כן, זה קורה לי שוב. חיידק הרכיבה המרתונית חדר שוב לגופי. לפני 3 שנים רכבתי ברחבי ארה"ב במשך 50 יום כשאני וההארלי שלי גומעים 17,700 ק"מ תוך שאנחנו מבקרים ב-52 פארקים לאומיים ב-27 מדינות. בכך השלמתי משימת Iron Butt Association) IBA) שאף זיכתה אותי בתעודה רשמית. מאז השלמתי 3 משימות IBA נוספות בישראל, בכל אחת רכיבה של יותר מ-1,600 ק"מ בפחות מ-24 שעות (26-27 אפריל 2013, 25-26 אוקטובר 2013, 7-8 נובמבר 2014) ובכך מיציתי את האפשרויות בארץ הקודש. הגיע הזמן לצאת שוב לניכר.

הפעם אני יוצא לאירופה ולאו דווקא תחת המטריה של IBA. מדובר ברכיבה רצופה בכל 24 מדינות האיחוד האירופי שביבשת אירופה. אומנם מניין החברות באיחוד האירופי הוא 28 אבל 4 הן איים (בריטניה, אירלנד, מלטה, קפריסין) והחלטתי לוותר עליהן (גם ככה המשימה לא פשוטה מה עוד שבארבעת האיים רוכבים בצד שמאל.....חחחח).

סדר הרכיבה יהיה כדלקמן: יוון, בולגריה, רומניה, הונגריה, קרואטיה, סלובניה, אוסטריה, סלובקיה, צ'כיה, גרמניה, פולין, ליטא, לטביה, אסטוניה, פינלנד, שבדיה, דנמרק, הולנד, בלגיה, לוקסמבורג, צרפת, פורטוגל, ספרד, איטליה.

לא לוקח איתי אוהל, לא לוקח שק שינה, ישן בבתי מלון. רוכב בנחת. לא ממהר לשום מקום. לא מחפש פיתולים והשכבות. אמנע מרכיבה בגשם כבד. רוצה להנות ולהצליח.

ככה זה נראה על המפה. קצת קשה לראות פרטים (מגבלות טכניות) אבל ניתן להתרשם כללית מהיקף המשימה.

בכל מדינה אעבור בעיר הבירה ובה, לצורך תיעוד והנצחה, אבקר בפרלמנט ובבית הכנסת המרכזי. עפ"י התכנון מדובר ב-12,500 ק"מ וב-31 ימי רכיבה. ככל שאוכל וניתן, אנסה לפרסם פוסט יומי שיסקר את חוויותי באותו יום ואף יצביע על הצפוי להתרחש ביום שלמחרת.

נכון לרגע זה אני צפוי לצאת מנמל חיפה ב- 9 או ב- 10 ליוני להפלגה בת שלושה ימים יחד עם האופנוע עד יוון, ומשם אתחיל את הרכיבה בשבת (13.6).

פרטים נוספים בפוסט הבא. 



7 תגובות:

  1. כל הכבוד נתן! נישמע נהדר! שיהיה בהצלחה! אעקוב אחרייך מהמחשב במישרד..........
    ממיכל צפריר - חברתך לשביל ישראל

    השבמחק
  2. נתן כל הכבוד על הרעיון, התכנון והכתיבה היצירתית.
    סע בזהירות .
    דרמר גיא

    השבמחק
  3. off the beaten track, always more interesting

    השבמחק
  4. שלום נתן, בעבר קראתי פוסטים שלך, אכן חלום, מאחלת לך מסע מרתק ומהנה, אשמח לעקוב אחריך מכאן, ולהנות מכתיבתך.

    השבמחק
  5. קורא בשקיקה ומוריק מקנאה

    השבמחק
  6. יפה סע להנאתך אנחנו עוקבים.

    השבמחק
  7. הי נתן
    כמו בטיול הקודם - כייף לקרוא את הבלוג שלך
    תהנה ושמור על עצמך
    קצת מקנא, ובעיקר מפרגן בענק!
    משה G

    השבמחק